امروز شروع هزار باره رژیممه و امیدوارم دیگه آخرین شروعش باشه
چون دیگه خیلی خسته ام از این بی ارادگی دائمی
خدا می دونه امروز چقدر وسوسه شدم چقددددددررررررر
باز برای ظهر بهتر بودم،اما از عصر دیگه یه جنگ افتضاحی بین من و خوردنی های خونه بود و هنوزم هست،گفتم بیام بنویسم که سرم گرم اعترافات باشه لااقل
از عصر که بوی نون تازه توی خونه پیچید که آقای همسر خریده بود
و بعدم گل پسر چیپس سرکه نمکی می خواست
چقددددرررر اون لحظه باز کردن چیپس و داخل ظرف ریختن براش سخت بود که کنترل کنم و یک دونه توی دهنم نذارم و جالبش اینه با گذشت چند ساعت هنوز به فکر اون کرانچی هستم که واسه گل پسر هست و بازش نکردم فعلا براش

این گذشت و شد وقت شام و درست کردن پوره سیب زمینی و بوووووش وووووووواااااااای
و گوجه ای که پختم و چقددددررر تحمل کردم که نخورم لااقل یک لقمه
نشستم به آرومی شام خودمو خوردم و دائم به خودم گفتم که بسه تحمل کن فقط ده روز کافیه تحمل کنی و باز دوباره بدنت عادت میکنه مث قبلا و دیگه از ریخت هرچی غذاس بیزار میشی
یادش بخیر چقد اون روزا خوب بود که میل به هیچی نداشتم و همشو مدیون نخوردن کربوهیدراتها بودم
الانم فقط چند روز صبوری و چشم پوشی از خوردن میخواد که برگردم به اون روزای خوب
باید همه تلاشم رو کنم دیگه تا کی؟؟؟
خدایا کمکم که محتاجم شدیدا اگه اشتباه نکنم وزنم حتما 115هست الان
خدایا کمکم کن دوباره از پس این اضافه وزن بربیام
ناهار:300گرم گوشت مرغ+ 3 ق غ خامه+ 3 قارچ بزرگ که با هم پختن ساعت 13:30 و خورده شد
شام: 1 فلفل دلمه ای سبز متوسط+ 2خیار متوسط+ 1گوجه بزرگ+ 4 قارچ بزرگ خام+ حدود 70گرم پنیر محلی+ 2ق غ روغن زیتون+1 ق غ شوید خشک با هم ترکیب شدن و ساعت 19:45 خورده شد
اگه بگم الان گشنه نیستم دروغ گفتم
اما باید تحمل کنم یا اگه خیلی گشنه شدم دو تا تخم مرغ آبپز میخورم
به امید موفقیت های پیش رو

ما را در سایت روز 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127